Gündem İçeriği
Sıkça Sorulan Sorular
-
Sigorta sözleşmesinde belirtilen risklerin gerçekleşmesi durumunda öncelikle yapılması gereken nedir?
Riskin gerçekleşmesi durumunda sigortalı kişinin sertifika/poliçe üzerinde belirtilen destek hattını arayarak durumunu bildirmesi beklenmektedir.
-
Sigorta sözleşmesinde belirtilen risklerin gerçekleşmesi durumunda hangi evraklar gerekmektedir? (Tazminat evrakları)
Gerekli evraklara "Ürünler" -> "Tazminat Evrakları" başlığından ulaşabilirsiniz.
-
Risk gerçekleştiği durumlarda gerekli evrakları BNP Paribas Cardif'e fakslayabilir miyim?
Gerekli evrakların asılları veya ilgili kurumlardan alınacak aslı gibidir onaylı belgeler posta veya kurye yolu ile BNP Paribas Cardif genel merkezine (BNP Paribas Cardif, Meclis-i Mebusan Caddesi No:57 34427 Fındıklı/İstanbul adresine) gönderilmedir. -
Hak sahiplerince aranmayan paralarda alacağımın olup olmadığını nasıl öğrenebilirim?
Detaylı bilgi için buraya tıklayınız.
-
Yanlış Sigorta Uygulamaları Bilgilendirmesi Hakkındaki Yönetmelik Nedir?
Sigortalı/Sigorta Ettiren/lehdar/Hak Sahibi sıfatına haiz olduğunuz sigorta ilişikisinde tarafınıza ya da üçüncü şahıslara haksız menfaat sağlamaya yönelik herhangi bir eyleme sebebiyet vermeniz durumunda tazminatı eksik alma veya alamama halleri ortaya çıkabileceği gibi Türk Ceza Kanunu ile 30 Nisan 2011 tarih ve 27920 sayılı Resmi Gazetede yayımlanan "Yanlış Sigorta Uygulamalarının Tespiti, Bildirimi, Kaydı ve Bu Uygulamalarla Mücadele Usul ve Esasları Hakkında Yönetmelik" hükümleri çerçevesinde işlem tesis edilecektir.